Nuffnang Main Tarik Tali ?



Nuffnang ni suka sangat main Tarik tali dengan saya. Kejap status Glitterati, kejap lagi bukan. Hais! Iklan semua dari Nuffnang pun, tak curang dengan mana-mana jantan. Hairanlah. Syukur-syukurlah skarang ni dah dapat kembali status keluarga Glitterati tu. Kalau tak, terpaksalah saya melarikan diri lagi . hmmm seribu kali hmmm..

CPUV tak berapa cun atas sebab tuan punya blog ini agak malas update entri sejak kebelakangan ni. Kalau ada pun, itu semua tentang giveaway. Kalau ayat-ayat manis curahan kepala otak sendiri itu, memang agak jarang. Tapi, tak bermakna saya mengabaikan pembacaku. Korang tetap menjadi keutamaan saya. Tanpa pembaca siapalah walkstatic.blogspot.com

Tak gitu ?

Oleh yang demikian saya bertekad semula untuk menambahkan tahap kerajinan saya menulis sesuatu yang berkualiti untuk tatapan korang semua. Ok, anak-anak sekalian. Hehe. 

Lagi satu, kalau korang nampak iklan-iklan di dalam blog ini, korang pergilah baca . Ia ada disana khas untuk menambah info organ dalaman korang yang bernama otak. Tak perlu bayar pun, semuanya percuma dan dihujung jari runcing korang itu. 

Oucch ! 

Bye. Selamat menikmati hari rabu yang penuh bahagia. Kalau tak bahagia, pandai-pandailah korang mencari kebahagian sendiri. Yang penting jangan salah lorong ke lorong kegelapan. Faham?

Kalau faham, saya chiaow dulu.
Nuffnang Main Tarik Tali ? Nuffnang Main Tarik Tali ? Reviewed by Precious Cla on 4.6.14 Rating: 5

3 comments:

Kisah Si Dairy said...

kena usaha lebih sikit nie

PakcikLie PCL said...

ya..apa pun kena ada sikap kerajinan.. mudah2an murah rezeki anda masa2 akan datang..

Precious Cla said...

Kerajinan/usaha nama lain bagi keajaiban kan.... semoga Nuffy baik dgn saya :D

Thanks ^^

Powered by Blogger.